حجت الاسلام آل هاشم از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور بازدید کرد
نوشته شده توسط : محسن
  • 2

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه شمال غرب کشور از گروه پدافندی امیرشهید برادری تبریز بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با حضور در منطقه شمال غرب کشور از گروه پدافندی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) در تبریز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و میزان آمادگی سامانه های پدافندی موجود در منطقه قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در ارتش در جریان این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان این منطقه و قدردانی از زحمات مجدانه آنها بر تلاش هرچه بیشتر در راستای ارتقای روحیه معنوی و آمادگی رزمی تأکید کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین طی سخنانی در جمع مسئولین و فرماندهان نظامی مستقر در استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه(ص)، فراررسیدن سالروز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشت.

حجت الاسلام آل هاشم در سخنانش اقدام دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را تبلور خشم انقلابی ملت ایران دانست، و افزود: این اقدام دانشجویان عدم وابستگی انقلاب اسلامی ایران را به قدرت های خارجی ثابت کرد و این گونه بود امام راحل در پیام خود تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به عنوان انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول یاد نمودند.

وی در پایان با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی از ایجاد بحران های مختلف که هدف از آن ها به شکست کشانده انقلاب اسلامی ایران بود جلوگیری کرد، تصریح کرد: این واقعه در اصل پایانی بود بر رابطه استعماری آمریکا با ایران و ثابت کرد که قدرت های شیطانی طاغوت از درون پوشالی هستند.





:: برچسب‌ها: پدافند هوایی ، شمالغرب ، ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: